maandag 7 november 2011

Verjaardagsslinger voor Jorine

Toen ik op het blog van Makkie een bericht zag over een slinger maken. Dacht ik meteen aan de verjaardag van onze jongste dochter, afgelopen zaterdag. We -nou ja mijn man- hebben de kamer geverfd in de herfstvakantie en vond de kleuren die Makkie gebruikt heeft erg goed bij de nieuwe muur passen.
Maar in de winkel kon ik niet die kleuren vinden, dus is het iets anders geworden.




Ik heb repen van 3 cm gesneden met mijn making memories snijapparaat. Fluitje van een cent. Daarna gaan ponsen. Dat duurde wel wat langer :). Maar wel superleuk. Alles moest natuurlijk onder schooltijd, anders was de verrassing weg.

Jorine vond de slinger erg leuk. En zelf ben ik ook blij met het resultaat. Op de foto is de paarse kleur gevlekt, maar dat is in het echt gelukkig niet zo.

2 opmerkingen:

Kiek zei

Je muur komt op de foto niet helemaal goed tot zijn recht hoor. In het echt is hij veel mooier! En de slinger viel gelijk op. Leuk.

Groetjes Monique

Caro's Kaartjes zei

Lekker paars kleurtje Monique! Gaaf!