woensdag 27 februari 2013

Kaart met Crealies producten in de hoofdrol



De basis van deze kaart is ecru cardstock. Daar heb ik met de flowerembossing mal van Crealies CF EF 05 een achtergrond gemaakt dmv sponstechniek.
Daarna de Creative Flowers CL CF 05, diverse maten gestanst en voorzien van een reliefje met de flowerembossingmal. De tag is mijn laatste aanwinst :) (text tags nr 2).
De inkt die ik heb gebruikt is de Distress Ink Crushed Olive. En natuurlijk nog wat bling bling.

Met deze kaart doe ik mee aan de Challenge van Crealies van Februari.

3 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Monique,
Wat heb jij HEERLIJK gespeeld met inkt.....PRACHTIGE kaart heb je gemaakt voor de challenge bij Crealies. Bedankt voor het "meespelen" ☺☺☺
Liefs Wilma

Martha zei

Hoi hoi Monique,
wat een leuke achtergrond heeft dit kaartje!
Mooi gemaakt!
groetjes van Daatje

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Kwam via het Blog van Daarje, bij jou terecht, wat maak je leuke creaties, ik ga je volgen...groetjes van Ans