zaterdag 6 april 2013

Kadoverpakking met SU materialen.



Afgelopen donderdagavond gezellig bezig geweest bij C@ro.


De basis is gemaakt van 2 scrapvellen. Zo gevouwen tot dit tasje, zonder te knippen :).
Op het labeltje komt nog een tekst, maar daar wacht ik nog even mee totdat ik het kado ga geven.


Bij de vlinders heb ik de grote vlinder opgeplakt en daarna de kleinere er gevouwen op vastgemaakt  (idee niet van mezelf, maar van 1 van de andere gezellige dames op deze avond) en daarna een bling bling op de vleugels en op het lijfje. Het mooie lint is ook van SU.


De klep aan de voorkant zit vast met klittenband. In het tasje (nou ja, zeg maar tas) past een doos bonbons.
Ook erg leuk om er snoep, chips of douche producten in te doen. Weet nog niet wat ik erin ga doen.
Voorlopig staat het mooi op mijn kast, met het paarse behang op de achtergrond.

Geen opmerkingen: